Welcome! You are now viewing http://serenity-ssl.blogspot.com/. Enjoy your stay here!(:
Friday, September 26, 2008
just to update a short post to keep my blog alive. had wushu training as usual on wed evening. we learned new stances which is di ba lu. we onli manage to learn abit becos we cant memorise out di qi lu so the coach dun wanna teach us too much. haha. before doin all the stances, we had our warm-up which is running. omg! it's so refreshing cos i din run for quite some time and although it's tough, i was kind of enjoying the process. haha. then before the training end, we had shu zi shun lian and we did push up, sit-up, tucked jump and some other exercise. it was tiring! but it was for our own good at the end of the day. haha. so it was home sweet home after tt.

looking forward to meeting darlings on mon for sw's b'dae chalet, goin out wif them on wed morning till noon and then noon will be wushu outing. ok. i shall end here since i have already stated tt it will be a short post. bye!

11:15 PM ❤

Friday, September 19, 2008
know my results on tues and yes!!! i pass all my modules! i was realli scared when the results were released but out of my expectations, i actually did better for the module which i had least expectations wif than the modules tt i have little confidence in. so it was realli unexpected. all in all, i felt ok wif the results i had gotten. and finally do not need to worry abt taking supp papers.

had a refreshing day on wed and thurs! wed nite as usual, had wushu training and we did the usual things. as my legs still hurts, i din really do all the stunts and stances fully and we learn 2 new things tt day. they are qian gun and da ding. im so afraid tt i will break my neck when doin the qian gun so i onli tried once while other ppl tried at least twice. haha. i mus overcome the phobia of doin qian gun!! and da ding is another difficult one. and my back is suffering while doin the da ding. haha. after the normal training and before the training ends, we did shu zhi xun lian and it was tough! and i tou lan while the rest are still doin cos i was at the back. haha. then it was the cake cutting for the sept babies. they din notice tt there were year 1 sept babies too so din celebrate for them. then it was home sweet home.

thurs, had a badminton session wif 9 wushu ppl. it was fantastic!!! i din play badminton for quite some time thus my hands are aching now. sob. but i realli enjoy it! hope tt there will be more badminton sessions cuming up! and i realise tt when i hit the shuttlecock, i was using alot of strength and liping say tt the sound seems lyk i was hitting the housefly! omg! and we took 1 pic before goin on our own ways. haha. after the 3hrs session, few of us went to koufu and have lunch then off to amk kpool to play pool. i wasn't familiar wif the game so i din play much of it and was there sitting down and watching the rest of them play. we all went home after tt.

the only picture taken on thurs:

Photobucket - Video and Image Hosting
the nine of us! one of them claim tt he is "camera-shy". haha.

10:29 PM ❤

Friday, September 12, 2008
it has been 1 week since i blog. although im having my holidays now, but i cant seem to update my blog regularly becos im jus plain lazy. haha. so sorry abt it.

went out on sun night wif my family to shop for some stuffs but in the end, we din manage to get any. so i tink it's a waste of money cos im no longer using bus concession now. haha. but i get to have my dinner outside.

went out on mon morning to shop wif my family and my aunt spent lots of money! but i din get myself things. then in the afternoon, went to have kfc zinger meal and off to taka for mooncake fair. we are supposed to get 12 mooncakes at lavender booth but sad to say, it's all sold out. so went to home's favourite booth and four seasons booth to buy durian mooncake. i can say it's nice! but kinda expensive. then home sweet home!

tues, went to the same place to get lavender's mooncakes as the salesperson informed us tt the mooncake had arrived so went there to get them. we got baker's cottage mooncakes as well. my sis and i tried the sample and we find it nice. wanted to get goodwood park hotels mooncakes but it was out of stock so no choice. now i got many mooncakes at home and they will be used for praying on sun. and we gotta eat them on mon until we puke. omg! hope tt doesn't happen. and still one more thing. i found websites on how to create blogskins so i gotta try out myself but not for the time being cos i lyk my current blogskin now!(:

wed, went for wushu training in the evening. the sports hall is closed so went to netball court for training. then jus normal warmup andthe coach say tt we dun have energy so ask we all to play a game. well, while playing the game, i injured myself again! so suay la! hope i dun hav to rest for another month to get my injury healed. and i cant afford to rest for so long cos i heard tt the grading period is nearing so gotta practise alot. and hope i dun injured myself again cos my mum will ask mi to quit wushu if i get injured once more. pray hard!

and jus a few more days, i will be getting back my results. hope tt i will not have many supp papers to take or rather no supp papers to take. zhimin, karen and i will be meeting together online on tues morning. so hope tt i will be able to wake up. and i will be looking forward to the badminton session on thurs and jus hope tt my leg will recover by then. ok. tt's all! seeya!(:

8:51 PM ❤

Saturday, September 6, 2008
here to update my blog before it's dead. well, i didn't do much for the past few days. went for a job tt is recommended by my sister's fren on tues. it's damn tiring cos the boxes are so damn heavy. and i dun even noe the place well thus it's quite a difficult job for mi. i dun tink i will be working anymore cos the job is tiring. then went for wushu on wed evening. the training was quite ok but i got the phobia of doing teng kong fei tui therefore i din really do the whole thing out. i must overcome my phobia asap. and we did all the stances starting from wu bu quan to tan tui 6 lu. omg. it's tiring la. but it's kind of fun becos it builds up our stamina and allows us to memorise the stances well. almost all the seniors weren't there cos they are doin some lion dance at the chinese garden so only the coaches are there to guide us. thurs is drama time. watched hana yori dango. ok, i noe im slow but doumyouji is kinda cute. haha. hope to catch some movie next week if possible with ck they all. i will just end here. anw, it's my cousin b'dae ytd so here to wish him a happy 12th b'dae! and last but not least, wishing all my buddies in J1 all the best in their promos. i miss them so much! jiayou!(:

12:46 PM ❤

Disclaimer

Welcome to
http://serenity-ssl.blogspot.com/
Enjoy reading!

If you don't like this blog,
click the "x" button on the top right-hand corner!

Best viewed in Internet Explorer.

Identity

SeReNE!:)
EIGHTEEN!
28jan91
Aquarius!
EX-cedarian!
EX-whitleyan!
NYP, SBM Year ONE!
Accountancy and Finance!
AF0802!
EX-dancer!
Wushu beginner!

gossips



darlinks

songs

어제보다 오늘 더 - 김종국

reminisce

  • February 2008
  • March 2008
  • April 2008
  • May 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • December 2008
  • January 2009
  • February 2009
  • March 2009
  • April 2009
  • May 2009
  • July 2009